Ticari markalar ve hizmetler, bir şirket veya marka sahibi için değerli bir varlık olabilir. Şirket veya marka sahiplerinin, marka üzerine harcadığı zaman ve yaptıkları yatırım, markanın tanınmasını, müşterilerin sadakatini ortaya çıkarmaktadır.
Markalaşma ve marka tescili aracılığı ile sağlanan koruma, piyasadaki diğer rakipleri arasındaki farklılığı artıracak ve marka üzerinden sağlanan gelir akışını sürekli kılacaktır.
Marka tescili ile sağlanan gelir akışı, tekrar marka bilinci oluşturmaya yönelik harcanırsa, sürekli büyüyen ve yükselen bir marka değeri elde edilmiş olacaktır.
Tek Başına Marka Tescili Yeterli mi?
Marka Tescil işlemi, ürün ve hizmetlerinizi, kopyalanma, taklit ve benzerlik gibi durumlar karşısında kesin koruma sağlar. Markanın değer kazanması, tek başına marka tescili ile mümkün değildir. Tescil edilen markanın, kurumsal süreçler, müşteri memnuniyetini artırıcı kalite süreçleri, reklam ve tanıtım gibi kalite ve müşteri sadakatini artırıcı faaliyetlerin de paralel olarak yürütülmesi gerekmektedir.
Logo Tescili ve Marka Tescili İlişkisi
Logo, markanızın, müşterilerin veya daha genel anlamda son kullanıcının gözünde kalıcılık sağlayan bir unsurdur. Logo tescili, marka tescili ile birlikte gerçekleştirilebileceğinden, hem marka ismini hemde logoyu bir bütün olarak ele almak gerekmektedir. Logo-marka bütünleşmesini tam olarak sağlamak, marka tescili ve dolayısı ile marka değerini artırıcı yönde etkili olacaktır.
Bütün bu süreçler, marka tescili, barkod tescili gibi kurumsallaşma çalışmaları kapsamında sizlere destek oluyor, marka ve logonuzu en uygun fiyatlar ile tescil ediyoruz.
Marka Tescili fiyatlarımızı görmeden karar vermeyin
Binlerce Marka Tescil referanslarımız Yanılıyor Olamaz!
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.